Join the club and receive your newcomer discount code, early bird offers for newbies and more.
1. Ostu sooritamine.
Vali enda lemmik TUUB ning kliki toote lehel ”lisa korvi”; suundu ostukorvi, kontrolli kas ostukorvi sisu on see, mida soovisid tellida; kliki ”telli”all paremal nurgas; täida postitamiseks vajalikud andmed ning pane linnukene lahtrisse ”olen tutvunud ja nõustun privaatsus tingimustega”; kliki all paremal nurgas ”esita tellimus” ja liigu edasi maksma; kui makse on edukalt sooritatud, kuvatakse Sulle ette ”aitäh” -leht. Tuub saadab arve ka Sinu meili-aadressile, meilis oleva lingi kaudu on ka võimalik tasuda ostu eest.
2. Maksmine.
Maksa mugavalt pangalingi kaudu, krediitkaardiga või Paypaliga. Paypal on turvaline ja laialdaselt kasutatav maksevõimalus, sul ei pea isegi paypali kontot olema, kuid see teeks ostlemise lihtsamaks. Makse sooritatakse eurodes. Pangalinkide on meie lehel olemas SEB, Swedbank, LHV, Luminor COOP, POCOPAY. Tasuda saab ka järelmaksuga, siis tuleb valida SLICE järelmaks.
Kui teie makse ebaõnnestub läbi pangalingi / Paypal / krediitkaartide / siis siin on meie konto andmed, et maksta oma pangas: TUUB OÜ Aa: EE762200221059705287
3. Tarneaeg
Eesti siseselt on 2-4 tööpäeva. Tarnime Omniva, Itella ja DPD pakikappidesse, postkontorisse või DPD kulleriga koju.
Postikulu kuulub tagastamisele kui tagastate kogu tellimuse ja transpordiks on pakikapp. Kui tagastate mitmest tootest ühe toote, siis postikulu ei tagastata.
4. Tagastus ja vahetus
Me anname oma parima, et TUUB jõuaks kiiresti ja valutult kunde juurde, rõõmu teeks ja rohket kasutust leiaks. Kuid maailm pole täiuslik ja mõnikordi kahjuks läheb tarnimisega midagi nihu või on auk kleidis. Sellise häbiväärse juhtumise puhul palun anna meile sellest koheselt teada meilitsi hello@tuub.ee, telefonitsi 524 5390 või Facebook messenger tuubofficial. Kui toode on valesse kohta toodud / kadunud või on kvaliteediprobleem, saadame me teile kohe uue toote.
Aga kui TUUBi toode tõesti sind mingil põhjusel lihtsalt ei rõõmustanud, saada ta meile tagasi 100 päeva jooksul 🙂
ENNE KUI OTSUSTAD TAGASTADA
Kui sa soovid tagastada kuna TUUB sulle ei istunud, siis esiteks mõtle, kas oled kindel, et tellisid omale sobiva suuruse ning kui materjal tundub sulle kas liiga õhuke (taastöödeldud kanga puhul) või liiga paks, siis räägime, ehk leiame sulle hoopis parema lahenduse. TUUB on ju nii praktiline rõivaese, et olenemata kehakujust saab teda absoluutselt iga naine vähemalt 3 eri moel kanda väga edukalt. Näiteks: vahelülina alumise ja ülemise rõivaeseme vahel (TUUBi-tüdrukute lemmik), et ei käiks tuul läbi kerest ning kampsun ei peaks olema otse rinnahoidja peal, selg ei saaks külma või mingi läbipaistev asi ei oleks nii läbipaistev, liiga suur dekoltee või jakikaelus saaks kauni viimistluse. Värvilaigukene kaelas aksessuaariks igavaks muutunud kostüümi juures, sallist saab lihtsa vaevaga elegantne peasall kui teatrist tulles vihma pibutab või tuul liiga teeb.
VAHETUS JA TAGASTAMINE
Tagastamine on igal juhul ja iga mure puhul Sinule tasuta nädala jooksul peale tellimuse saabumist sinu pakiautomaati.
Palun veendu, et tagastatav toode oleks puhas deodorandi, meigi ja naha pudist ning pakendit oleks võimalik korduvkasutada. Parem kui sa lisad pakki kirjakese oma nime, tellimuse numbri ning lühikirjelduega oma murest, võid ka viidata kirja või messingeri vestlusele. Siis saame sinu teema kiiremini lahendada. Aitäh!
Kuidas toimida:
Omniva pakikapi puhul saadeti teile SMS, mis sisestas ka tagastuskoodi. Vali ekraanilt TAGASTA ning sisesta see kood ja kleebi ka kleeps pakile.
Smartposti puhul on tagastuskood sama mis sinu ukse avamise kood. Vajauta pakiautomaadi ekraanil nuppu tagastus ja kasuta ukse avamiseks koodi, mis saadeti sulle paki kätte saamiseks. Mingit kleepsu pole vaja pakile lisada, imekombel se jõuab kohale.
DPD pakikapi puhul on tagastuskood sama mis sinu ukse avamise kood, AGA sa pead automaadi juhendamisel ka tagastatavale pakile kleepsu kleepima.
Kui toode jõuab meieni korralikult pakituna ja puhtana ning pakendit ei ole kahjustatud, siis maksame 100% toote rahast tagasi nädala jooksul (ilmselt kiiremini). Kui toode on määrdunud või pakk rikutud, sii maksame tagasi olenemata kahjustuse suurusest 50%.
Aadress kuhu tagastada juhul, kui ülalmainitud variandid ei sobi kohe kuidagi mitte.
TUUB OÜ
Saeveski 1, Tallinn 11214
Telefon 524 5390
Kui soovid teist suurust või värvi, siis saada TUUB meile tagasi ja me saadame sulle uue. Ainult transpordikulu tuleb sinul uuesti maksta. Eesti pakikapid 3 €, Läti Omniva kappi 5,90 €, kõik teised riigid 7,90 €.
Soodus koode või kinkekaarte ei ole võimalik tagastada ega ümber vahetada. Väike summa võib kinkekaardile jääda juhul kui TUUB tooteid müüakse allahindlusega. Me soovitame teil osta kinkekaardi eest täishinnaga toode, kinkekaardile alles jääv summa ei kuulu tagastamisele.
5. TUUB OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.