Ostukorvis ei ole tooteid.

Tagastamine

TAGASTUS JA VAHETUS

Me anname oma parima, et TUUB jõuaks kiiresti ja valutult kunde juurde, rõõmu teeks ja rohket kasutust leiaks. Kuid maailm pole täiuslik ja mõnikord kahjuks läheb tarnimisega midagi nihu või on auk kleidis. Sellise häbiväärse juhtumise puhul palun anna meile sellest koheselt teada vestlusaknas (lehe all paremas nurgas) või helista 53 877 753. Kui toode on valesse kohta toodud / kadunud või on kvaliteediprobleem, saadame me sulle kohe uue toote.

Aga kui TUUBi toode tõesti sind mingil põhjusel lihtsalt ei rõõmustanud, saada ta meile tagasi 100 päeva jooksul 🙂 Palun kirjuta lehe all paremas nurgas olevasse vestlusaknasse ning maini, et saadad tagasi ja mida soovid: kas soovid toodet vahetada või raha tagasi. Igasuguste kahtluste ja küsimuste korral võid ka kasutada vestlusakent või helistada 53 877 753.  Lehe all nurgas olevas vestlusaknas suhtlemine ei pruugi toimuda alati sekundite kiirusel, kuid see on kõige parem viis suhtlemiseks TUUBi klienditeenindusega. Vastame igal juhul esimesel võimalusel.

ENNE KUI OTSUSTAD TAGASTADA

Kui sa soovid tagastada, kuna TUUB või püksid sulle ei istunud, siis esiteks mõtle, kas oled kindel, et tellisid omale sobiva suuruse ning kui materjal tundub sulle kas liiga õhuke (taastöödeldud kanga puhul) või liiga paks (meriino), siis räägime, ehk leiame sulle hoopis parema lahenduse. TUUBi multifunktsionaalne topp-seelik-kleit-sall on ju nii praktiline rõivaese, et olenemata kehakujust saab teda absoluutselt iga naine vähemalt 3 eri moel kanda väga edukalt. Näiteks:

  1. Vahelülina alumise ja ülemise rõivaeseme vahel (TUUBi-tüdrukute endi lemmik), et ei käiks tuul läbi kerest ning kampsun ei peaks olema otse rinnahoidja peal, selg ei saaks külma või mingi läbipaistev asi ei oleks nii läbipaistev, liiga suur dekoltee või jakikaelus saaks kauni viimistluse. Beebiootajale asendamatu.
  2. Värvilaigukene kaelas aksessuaariks igavaks muutunud kostüümi juures, sallist saab lihtsa vaevaga elegantne kapuuts, kui teatrist tulles vihma tibutab või tuul liiga teeb.
  3. Kui Sulle TUUBi kangad ja eetilise Eesti brändi olemus meeldib, siis saad alati kaaluda ka hoopis pükste või meriinovillase pikapesu pluusi või retuusi soetamist. TUUBi pidulikud dressipüksid on äärmiselt praktilised ja retuusid ning meriinod lihtsalt äraütlemata mõnusad. Meriino on meil tõesti 100% meriino!

VAHETUS JA TAGASTAMINE

Palun anna meile teada mingis meediumis (telefon 53 877 753, meil hello@tuub.ee, messinger @tuubofficial), et Sa tagastad ning mida soovid: kas vahetust või raha tagasi. Miks meil pole tagastuse ankeeti tootega kaasas? Sest enamus oste ei vaja tagastuse ankeeti, sestap ei ole mõistlik paberit raisata, kui meil on kõik digitaalsed vahendid olemas.

Tagastamine on Sinule tagastuskoodiga tasuta 10 päeva jooksul peale tellimuse saabumist Sinu DPD, Smardi või Omniva pakiautomaati. Kulleriga koju tellides kahjuks ei ole tasuta tagastuskoodi, pead omal kulul saatma Järve Keskuse kappi telefoninumbrile 5245 390.  Kui jääd hätta, sisi helista 53 877 753 või kirjuta meie lehel olevasse vestlusaknasse. Smart valgesse kappi tellides on tagastuskood, mis vajab pisut tegelemist (juhend allpool). DPD puhul on vaja klienditeenindusel paluda saata tagastuskood.

Palun veendu, et tagastatav toode oleks puhas deodorandi, meigi ja naha pudist ning kenasti kokku volditud või rullitud, mitte nutsu visatud. Papist silt ja kõik lisad küljes just nõnda, nagu toode Sinule saabus.

Kuidas toimida:

Omniva pakikapi puhul saadeti teile SMS, mis sisaldab ka tagastuskoodi. Vali automaadis ekraanilt TAGASTA ning sisesta see kood ja kleebi ka kleeps pakile.

Smartposti puhul on tagastuskood sama mis sinu ukse avamise kood. Vajauta pakiautomaadi ekraanil nuppu tagastus ja kasuta ukse avamiseks koodi, mis saadeti sulle paki kätte saamiseks. Mingit kleepsu pole vaja pakile lisada, imekombel see jõuab kohale.

Smartposti valgesse postiautomaati tellitud kauba tagastamisel on asi pisut keerulisem. Tagastada saab ainult sinistesse postiautomaatidesse. Et saada tagastamiseks vajalik kood, tuleb minna saidile my.smartpost.ee, valida „tagastamine“ ja sisestada oma paki kood (triipkoodi numbrid). Saadud koodiga saab ükskõik millises sinises postiautomaadis tagastamise ära vormistada.

DPD pakikappi tellides on tagastuse pakikaarti vaja küsida meie klinediteenindusest hello@tuub.ee või Facebook messingeris @tuubofficial.

Kulleriga koju teenuse puhul pead ka tagastama siiski ise omal kulul. Palun lisa kirjekene pakiga kaasa: Sinu nimi ja tellimuse number. Tagasta Järve Keskuse pakikappi, telefonil 5245 390.

Kui toode jõuab meieni korralikult pakituna ja puhtana, siis maksame 100% toote rahast tagasi kui oleme tagastused üle vaadanud (teeme seda 2 korda kuus). Kui toode on määrdunud või rikutud, siis maksame tagasi olenemata kahjustuse suurusest 50%. Kui soovid tagastust / vahetust kiiremini või on mõni muu mure, siis helista 524 5390.

Aadress kuhu tagastada juhul, kui ülalmainitud variandid ei sobi kohe kuidagi mitte.

TUUB OÜ

Saeveski 1, Tallinn 11214

Telefon 53 877 753

Kui soovid teist suurust või värvi, siis saada TUUB meile tagasi ja me saadame sulle uue. Ainult transpordikulu tuleb sinul uuesti maksta. Eesti pakikapid 2,90 €.

Sooduskoode või kinkekaarte ei ole võimalik tagastada ega ümber vahetada. Väike summa võib kinkekaardile jääda juhul kui TUUB tooteid müüakse allahindlusega. Me soovitame teil osta kinkekaardi eest täishinnaga toode, kinkekaardile alles jääv summa ei kuulu tagastamisele. Hetkel aga ei olegi TUUBil kinkekaarti, meie poes kehtib Kniks kinkekaart.

Kniks kinkekaardile  jääb ülejäänud raha alles, mida saad kasutada ka edaspidiste ostude puhul.