TAGASTUS JA VAHETUS
Me anname oma parima, et TUUB jõuaks kiiresti ja valutult kunde juurde, rõõmu teeks ja rohket kasutust leiaks. Kuid maailm pole täiuslik ja mõnikord kahjuks läheb tarnimisega midagi nihu või on auk kleidis. Sellise häbiväärse juhtumise puhul palun anna meile sellest koheselt teada meilitsi hello@tuub.ee, telefonitsi 524 5390 või Facebook messenger tuubofficial. Kui toode on valesse kohta toodud / kadunud või on kvaliteediprobleem, saadame me sulle kohe uue toote.
Aga kui TUUBi toode tõesti sind mingil põhjusel lihtsalt ei rõõmustanud, saada ta meile tagasi 100 päeva jooksul 🙂 Palun kirjuta messingeri või meilile hello@tuub.ee ning maini, et saadad tagasi ja mida soovid: kas soovid toodet vahetada või raha tagasi. Igasuguste kahtluste ja küsimuste korral võid ka helistada 524 5390. Juulis puhkame, siis liigub kõik aeglaselt ja võimalik, et telefon on rannaliiva all peidus 🙂
ENNE KUI OTSUSTAD TAGASTADA
Kui sa soovid tagastada kuna TUUB sulle ei istunud, siis esiteks mõtle, kas oled kindel, et tellisid omale sobiva suuruse ning kui materjal tundub sulle kas liiga õhuke (taastöödeldud kanga puhul) või liiga paks, siis räägime, ehk leiame sulle hoopis parema lahenduse. TUUB on ju nii praktiline rõivaese, et olenemata kehakujust saab teda absoluutselt iga naine vähemalt 3 eri moel kanda väga edukalt. Näiteks:
VAHETUS JA TAGASTAMINE
Tagastamine on igal juhul ja iga mure puhul sinule tasuta nädala jooksul peale tellimuse saabumist sinu Smardi või Omniva pakiautomaati.
Palun veendu, et tagastatav toode oleks puhas deodorandi, meigi ja naha pudist ning kenasti kokku volditud või rullitud, mitte nutsu visatud.
Kuidas toimida:
Omniva pakikapi puhul saadeti teile SMS, mis sisaldab ka tagastuskoodi. Vali automaadis ekraanilt TAGASTA ning sisesta see kood ja kleebi ka kleeps pakile.
Smartposti puhul on tagastuskood sama mis sinu ukse avamise kood. Vajauta pakiautomaadi ekraanil nuppu tagastus ja kasuta ukse avamiseks koodi, mis saadeti sulle paki kätte saamiseks. Mingit kleepsu pole vaja pakile lisada, imekombel see jõuab kohale.
Smartposti valgesse postiautomaati tellitud kauba tagastamisel on asi pisut keerulisem. Tagastada saab ainult sinistesse postiautomaatidesse. Et saada tagastamiseks vajalik kood, tuleb minna saidile my.smartpost.ee, valida „tagastamine“ ja sisestada oma paki kood (triipkoodi numbrid). Saadud koodiga saab ükskõik millises sinises postiautomaadis tagastamise ära vormistada.
DPD pakiautomaat kahjuks ei paku veel tagastusteenust. Kui sa tagastad paki meile ise omal kulul, siis palun lisa kirjekene pakiga kaasa: Sinu nimi ja tellimuse number. Tagasta Järve Keskus, telefon 5245 390.
Kulleriga koju teenuse puhul pead ka tagastama siiski ise omal kulul. Palun lisa kirjekene pakiga kaasa: Sinu nimi ja tellimuse number. Tagasta TUUB OÜ, Saeveski 1, Tallinn, 11214.
Kui toode jõuab meieni korralikult pakituna ja puhtana, siis maksame 100% toote rahast tagasi kui oleme tagastused üle vaadanud (teeme seda 2 korda kuus). Kui toode on määrdunud või rikutud, siis maksame tagasi olenemata kahjustuse suurusest 50%. Kui soovid tagastust / vahetust kiiremini või on mõni muu mure, siis helista 524 5390.
Aadress kuhu tagastada juhul, kui ülalmainitud variandid ei sobi kohe kuidagi mitte.
TUUB OÜ
Saeveski 1, Tallinn 11214
Telefon 524 5390
Kui soovid teist suurust või värvi, siis saada TUUB meile tagasi ja me saadame sulle uue. Ainult transpordikulu tuleb sinul uuesti maksta. Eesti pakikapid 2,90 €.
Soodus koode või kinkekaarte ei ole võimalik tagastada ega ümber vahetada. Väike summa võib kinkekaardile jääda juhul kui TUUB tooteid müüakse allahindlusega. Me soovitame teil osta kinkekaardi eest täishinnaga toode, kinkekaardile alles jääv summa ei kuulu tagastamisele.
Kniks kinkekaardile jääb ülejäänud raha alles, mida saad kasutada ka edaspidiste ostude puhul.