Ühine TUUBi sõprade klubiga! Saad 7% uustulnuka sooduskoodi, varajase linnukese pakkumisi jne
VAHETUS JA TAGASTAMINE
Me anname oma parima, et TUUB jõuaks kiiresti ja valutult kliendi juurde, rõõmu teeks ja rohket kasutust leiaks. Kuid maailm pole täiuslik ja mõnikord kahjuks läheb tarnimisega midagi nihu või on auk kleidis. Sellise häbiväärse juhtumise puhul palun anna meile sellest koheselt teada vestlusaknas, mis asub e-poe all paremas nurgas. Kui toode on valesse kohta toodud / kadunud või on kvaliteediprobleem, saadame me Sulle kohe uue toote.
Mida Sa võiksid teada tagastuse soovi korral:
kUIDAS TOIMIDA
Palun anna meile teada mingis meediumis (vestlusaken, email hello@tuub.ee, messenger/instagram @tuubofficial, telefon 53 877 753), et Sa tagastad ning mida soovid: kas vahetust või raha tagasi. Miks meil pole tagastuse ankeeti tootega kaasas? Sest enamus oste ei vaja tagastuse ankeeti, sestap ei ole mõistlik paberit raisata, kui meil on kõik digitaalsed vahendid olemas.
Tagastamine on Sinule tagastuskoodiga tasuta 10 päeva jooksul peale tellimuse saabumist Sinu DPD, Smardi või Omniva pakiautomaati. Kulleriga koju tellides kahjuks ei ole tasuta tagastuskoodi, pead omal kulul saatma Järve Keskuse kappi telefoninumbrile 5245 390. Kui jääd hätta, siis helista 53 877 753 või kirjuta meie lehel olevasse vestlusaknasse. Smart valgesse kappi tellides on tagastuskood, mis vajab pisut tegelemist (juhend allpool). DPD puhul on vaja klienditeenindusel paluda saata tagastuskood.
Palun veendu, et tagastatav toode oleks puhas deodorandi, meigi ja naha pudist ning kenasti kokku volditud või rullitud, mitte nutsu visatud. Papist silt ja kõik lisad küljes just nõnda, nagu toode Sinule saabus.
Kuidas toimida erinevate tarneviiside puhul:
Omniva pakikapi puhul saadeti teile SMS, mis sisaldab ka tagastuskoodi. Vali automaadis ekraanilt TAGASTA ning sisesta see kood ja kleebi ka kleeps pakile.
Smartposti puhul on tagastuskood sama mis sinu ukse avamise kood. Vajauta pakiautomaadi ekraanil nuppu tagastus ja kasuta ukse avamiseks koodi, mis saadeti sulle paki kätte saamiseks. Mingit kleepsu pole vaja pakile lisada, imekombel see jõuab kohale.
Smartposti valgesse postiautomaati tellitud kauba tagastamisel on asi pisut keerulisem. Tagastada saab ainult sinistesse postiautomaatidesse. Et saada tagastamiseks vajalik kood, tuleb minna saidile my.smartpost.ee, valida „tagastamine“ ja sisestada oma paki kood (triipkoodi numbrid). Saadud koodiga saab ükskõik millises sinises postiautomaadis tagastamise ära vormistada.
DPD pakikappi tellides on tagastuse pakikaarti vaja küsida meie klinediteenindusest hello@tuub.ee või Facebook messengeris @tuubofficial.
Kulleriga koju teenuse puhul pead ka tagastama siiski ise omal kulul. Palun lisa kirjekene pakiga kaasa: Sinu nimi ja tellimuse number. Tagasta Järve Keskuse pakikappi, telefonil 5245 390.
Kui toode jõuab meieni korralikult pakituna ja puhtana, siis maksame 100% toote rahast tagasi kui oleme tagastused üle vaadanud (teeme seda 2 korda kuus). Kui toode on määrdunud või rikutud, siis maksame tagasi olenemata kahjustuse suurusest 50%. Kui soovid tagastust / vahetust kiiremini või on mõni muu mure, siis helista 53 877 753.
Sooduskoode või kinkekaarte ei ole võimalik tagastada ega ümber vahetada. Väike summa võib kinkekaardile jääda juhul kui TUUB tooteid müüakse allahindlusega. Me soovitame teil osta kinkekaardi eest täishinnaga toode, kinkekaardile alles jääv summa ei kuulu tagastamisele. Hetkel aga ei olegi TUUBil kinkekaarti, meie poes kehtib Kniks kinkekaart.
Kniks kinkekaardile jääb ülejäänud raha alles, mida saad kasutada ka edaspidiste ostude puhul.